Výměna / Vrácení zboží

Jsou případy, kdy si objednáte zboží a je pro Vás nevyhovující. Může to být jen špatně zvolená velikost, kterou budete chtít vyměnit. Nebo jste mohli mít jinou představu o barvě nebo materiálu a budete tak chtít zboží úplně vrátit.

Pokud Vám jde tedy o VÝMĚNU VELIKOSTI

Výměna zboží tzv. kus za kus, je možná pouze v případě, že vyměňujeme zboží kvůli velikosti nebo barvě. Tzn. jedná se o zboží za stejnou cenu.

  1. Stáhněte si FORMULÁŘ NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ a vyplňte především číslo objednávky, ze které zboží vracíte. Dále velikost, kterou chcete dodat místo vracené. Samozřejmě také doručovací adresu.
  2. Nenošené zboží v původním obalu, zejména pak boty v originální krabici (nepolepené), bezpečně zabalte a přidejte vyplněný formulář.
  3. Zboží zašlete k nám na adresu, DOPORUČENĚ (NE NA DOBÍRKU), která je uvedena ve formuláři.
  4. Jakmile zboží dorazí k nám, prohlédneme ho a pokud nebude jevit známky opotřebení, zašleme novou velikost dle Vašeho požadavku ve formuláři. 
  5. Pokud jste zboží vyzvedli jako "osobní odběr" na prodejně, můžete zboží zanést na danou prodejnu. V tomto případě ale doporučujeme nejdříve se na prodejně informovat o dostupnosti jiné velikosti, abyste nevážili cestu zbytečně.
  6. V případě, že budete chtít vyměnit zboží za nějaký jiný produkt, který bude mít jinou cenu než ten vracený, je nutné se řídit postupem pro vrácení a na nový produkt si vytvořit novou objednávku.

Pokud chcete zboží jen VRÁTIT

  1. Stáhněte si FORMULÁŘ NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ, vyplnit jej a bez udání důvodu ho do 14 dnů od doručení zásilky zaslat zpět - do formuláře stačí napsat "nevyhovující produkt".
  2. Nenošené zboží v původním obalu, zejména pak boty v originální krabici (nepolepené) bezpečně zabalíte + vyplněný formulář.
  3. Zboží zašlete k nám na adresu DOPORUČENĚ (NE NA DOBÍRKU), která je uvedena ve formuláři.
  4. Zboží prohlédneme a pokud nebude jevit známky opotřebení, budeme postupovat dle informací ve formuláři.
  5. Částka Vám bude zaslána na účet uvedený ve formuláři.
  6. Pokud jste si zboží vyzvedli jako "osobní odběr", můžete ho vrátit zasláním na sklad (dle bodu.3) nebo zboží můžete zanést na prodejnu, na které jste ho koupili. Bude Vám tam vrácena hotovost a to i v případě, že jste při osobním odběru platili kartou.

Adresa pro vrácení zboží:
sklad Hanza Sport plus s.r.o. (SUBFORM.cz)
Areál Královopolská
Křižíkova 2989/68a, Brno 612 00

Výměna nevhodného vánočního dárku

Výměna nevhodného vánočního dárku probíhá dle stejných pravidel, jako „Vrácení zboží“ viz. výše. Prodlužuje se ale termín, do kdy můžete Váš dárek vrátit. Zboží je nutné doručit do 15. ledna. Tato výhoda se vztahuje na objednávky uskutečněné po 15.11.