725 984 530

(všední dny 8:00 - 17:00)

CZK Česká koruna
EUR Euro

Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

Na centrálním skladu probíhá inventura. Objednávky s dopravou (Zásilkovna, DPD) tak jsou expedovány v prodloužené dodací lhůtě. Děkujeme za pochopení.

Reklamace

 

Stalo se něco s produktem? Potřebuješ jej zaslat k nám na reklamaci? Řiď se tedy těmito pokyny.

Postup reklamace:

  1. vytiskni si přiložený formulář - REKLAMACE
  2. vyplň veškeré informace, hlavně popis závady, adresu a způsob, jakým budeš chtít reklamaci vyřídit
  3. přilož k formuláři kopii dokladu o koupi (faktura)
  4. zboží důkladně zabal proti poškození a zašli na naši adresu. Pro ulehčení odeslání ti nabízíme 2 možnosti, jak reklamaci jednoduše odeslat:
    - DPD - Vyplň online formulář a následující den můžeš očekávat řidiče DPD na tvojí adrese. Řidič si doveze štítek k dopravě, takže stačí mít zboží důkladně zabaleno.
    - ZÁSILKOVNA - Zabalené zboží odnes na nejbližší pobočku Zásilkovny. Tam nahlas kód 97278454. Obsluha balík převezme a pošle k nám. 
    - Pokud budeš chtít reklamaci poslat vlastní cestou, pošli ho přímo k nám na adresu:
    Reklamace MEATFLY.cz
    sklad Hanza Sport plus s.r.o.
    Areál Královopolská - Křižíkova 2989/68a, Brno 612 00

    Reklamace zaslané na pobočky Zásilkovny, DPD Parcel shop, Balíkovny apod. nejsme schopni vyzvedávat. Proto Vám budou vraceny jako nevyzvednuté.

Jakmile nám reklamace přistane na centrále, tak budeš o jejím přijetí informován emailem.
Potřebuješ se na něco zeptat? Napiš nám na e-mail reklamace@meatfly.cz


Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem, resp. výrobci takové zboží odešleme k vyjádření a vyřízení.
V případě kladného vyřízení reklamace je zákazníkovi zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět na náklady MEATFLY.cz.
Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale snažíme se vše maximálně urychlit.

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců. U zakoupeného zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list.
Nároky z odpovědnosti za vady a ze záruky (reklamace) se nevztahují na závady způsobené nesprávným používáním a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Také není uznána závada způsobena neodborným zásahem a to zejména neodbornou opravou. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamované zboží nám musí být doručeno spolu s popisem závady. Mělo by mít uvedeno i volbu vypořádání nároku kupujícího podle zákona, jinak bude reklamace považována za neplatnou.
 

Sleduj nás a nic ti neunikne

Potřebujete poradit? Ozvěte se.

725 984 530 (8–17 h)

eshop@meatfly.cz

Měna

Přihlášení